Masaže in relaksacije

Sprostite telo in um
  • terapevtska masaža hrbta (30 min)
  • terapevtska masaža celotnega telesa (60 min)
  • antistresna masaža (60 min)
  • masaža nosečnice (60 min)

 

OPIS MASAŽE

Zdravljenje z masažo sodi med ene izmed najstarejših načinov zdravljenja, uporabljen že za čas antičnih civilizacij. Že v tedanjih časih so se zavedali pomembnosti in zdravilne moči dotika. Dandanes masaža predstavlja eden izmed najprijetnejših načinom sproščanja in regeneracije telesa.

Terapevtska masaža se od klasične sprostitvene masaža razlikuje v tem, da se osredotoča na predel telesa, ki nam povzroča nelagodja oziroma bolečine. Z njo odpravljamo blokade in napetosti v mišičnem tkivu in izboljšujemo pretok telesnih tekočin. Z odpravo blokad nenazadnje povečujemo raven življenjske energije, kar pozitivno vpliva na vse vidike življenja.

Blagodejno vpliva na:

  • Zmanjšanje ali odpravo bolečine
  • boljšo in hitrejšo regeneracijo tkiv
  • Vitalne funkcije (nižanje krvnega tlaka, srčnega pritiska, frekvence dihanja)
  • Aktivacija parasimpatičnega živčnega sistema, ki stimulira sproščanje hormonov sreče – endorfinom in serotonina
  • Izboljšanje in poživitev krvnega in limfnega obtoka (okrepitev imunskega sistema)
  • Sprostitev živčnega sistema in uma
  • pospeši izločanje toksinov iz telesa
  • hitrejše odstranjevanje odmrlih celice povrhnjice kože,
  • Povečanje elastičnosti, vitalnosti in tonusa kože
  • Izboljšanje peristaltike črevesja
  • Izboljšanje spanja
  • zmanjševanje ali odprava glavobola

Kontraindikacije:

Prikaži več >

 

 

Razvajajte svoje telo ob prijetni, sproščujoči antistresni masaži ali intenzivnejši terapevtski masaži, ki se podrobneje posveti predelom, v katerih se nahaja večje področje napetosti, nelagodja ali celo bolečina. V kolikor ste nosečnica nudimo tudi masažo za nosečnice, kjer izkusite izjemen občutek popolne sprostitve in ugodja. Vsaka masaža je terapija z dotikom. Dotik pa že od nekdaj nosi pomembnost in zdravilno moč.

Vsak posameznik je individum, zato je tudi pristop individualen.

Vrste masaž se med seboj razlikujejo predvsem po intenzivnosti in namenu, ki ga želimo z masažo doseči.

 

 

NUDIMO VAM:

 

1. TERAPEVTSKA MASAŽA 

Masaža, pri kateri se s sistematičnimi gibi osredotočamo predvsem na predele, kjer so prisotne bolečine, zatrdline ali področja povečanih mišičnih napetosti. Cilj je razbremenitev teh predelov ali zmanjšanje le teh.

-1.1 Terapevtska masaža hrbta (30min)

Masaža zajema zgornji in spodnji del hrbta, križnico in vratni predel.

-1.2 Terapevtska masaža celotnega telesa (60 min)

Masaža zajema hrbet, roke, noge. Omogoča bolj povezan in trajnejši učinek.

 

 

2. ANTISTRESNA MASAŽA (60 min)

Masaža, ki zagotavlja popolno sprostitev, ugodje telesa ter umiritev uma. Tehnike katerih se poslužujemo so nežnejše kot pri terapevtski masaži, brez močnih pritiskov. Cilj je aktivacija parasimpatičnega živčnega sistema. Masaža zajema področje hrbta, rok, nog, predel vratu in glave.

 

3. MASAŽA ZA NOSEČNICE (60 min):

Masaža, ki je posebej prilagojena nosečnicam. Prijemi so počasnejši, manj intenzivni, zato delujejo še posebej sproščujoče ter dajejo občutek telesnega in duševnega ravnovesja. Osredotočena se na hitrejše izločanje toksinov iz telesa, preprečevanju oteklih nog ter lajšanju morebitnih bolečin.

 

-1.2 RELAKSACIJSKE VADBE V NOSEČNOSTI –UČINKOVITA PRIPRAVLJENOST NA POROD:

Relaksacijske vadbe oz. sprostitve ugodno vplivajo na izboljšanje psihičnega stanja in fizioloških sprememb nosečnic, omogočijo boljši potek nosečnosti, razvoj dojenčka, lažji porod in  hitrejše okrevanje po porodu.

Prikaži več >

 

 

UPORABLJENA OLJA PRI MASAŽI V CENTRU

Aromaterapija je veja alternativne medicine, ki skrbi za ohranjanje zdravja in psihofizičnega balansa z uporabo eteričnih olj. Vpliva na splošno dobro počutje, zajame tako dušo kot telo.

Prikaži več >

 

 

4. RELAKSACIJSKE VADBE

Relaksacijske vadbe z različnimi oblikami sprostitvenih metod in tehnik so namenjene sprostitvi mišične, čustvene in mentalne napetosti, k omogočajo in/ali zagotavljajo fizično in psihično regeneracijo ter notranje obogatijo.

 

RELAKSACIJE in sprostitvene tehnike

Največje krepitve za telo in stanje, ko bomo počivali v sebi.

Vsaka zavestna in podzavestna telesna ali mentalno-čustvena stanja kot so stresne situacije, naporno fizično ali mentalno delo, časovna naglica, prekomerna obremenitev,  medosebni odnosi, napetost,  zaskrbljenost in stiske spreminjajo vedenjske značilnosti in naš dihalni vzorec.

Pri tovrstnem dlje trajajočem stanju se povezava med čustvenim doživljanjem in dihalnim vzorcem nezavedno spreminja. Globoko preponsko dihanje prehaja v plitvo prsno dihanje(oz. v nekontrolirano dihanje), kar vodi do motenj gibanja trebušne prepone in tako ne prihaja več do optimalne izmenjave zraka.

Ta pojav vpliva na celoten organizem tako, da se zmanjša prekrvavljenost in funkcija notranjih organov, kar pa  lahko privede do obolenja srčne mišice, visokega  krvnega tlaka, motnje prebave, mišične napetosti, slabe telesne drže in mobilnosti hrbtenice.

Z različnimi, skupinskimi sprostitvenimi tehnikami bomo sproščali in zmanjševali občutek napetosti v mišicah, raztezali  in sproščali mišične ovojnice, stimulirali čutno zaznavanje za  boljše zavedanje lastnega telesa. Povečali bomo čustveno in kognitivno mirnost, vplivali na boljšo fleksibilnost misli, izboljšali našo pozornosti in koncentracije, povečali nadzor nad miselnim procesom in tako skušali doseči  popolno, čustveno, mentalno-fizično sprostitev.

Zaradi sposobnosti zavedanja in zavestnega usmerjanja dihanja bomo vključevali različne tehnike dihalnih vaj z namenom vzpostavljanja dihalnega vzorca in razvoja kontrole nad dihanjem za vzpostavitev optimalnega delovanja trebušne prepone.

Z večjo odpornostjo na stresne obremenitve, z izboljšanjem imunskega sistema, srčno-žilnih in dihalnih funkcij bomo izboljšali psihofizično zdravje in zvišali kakovost življenja

 

Prisluhnimo sebi in  napolnimo življenje z občutkom moči, miru in sproščenosti.

Mi smo izdelek naših misli.