Vadba v nosečnosti

Za aktivno nosečnost

VADBA ZA NOSEČNICE

Nosečnost je obdobje velikih telesnih in emocionalnih sprememb. Na boljši potek nosečnosti in poroda ter na samo zdravje dojenčka lahko vplivamo z varno vadbo za nosečnice. Vadba vzpostavlja pozitiven odnos do telesa, večjo telesno pripravljenost, tesno povezanost z dojenčkom in  pripomore k zmanjšanju pojavljanja pogostih nevšečnosti v nosečnosti kot so nespečnost, zaprtost, mišični krči, otekanje, urinska inkontinenca, bolečine v medeničnem obroču in ledvenem delu hrbtenice.

Vadba je osnovana na specifičnemu programu, ki je namenjen v obdobju nosečnosti. Vsebina vadbe zajema zmerno-intenzivno aerobno aktivnost za vzdržljivost mišic, vaje za stabilizacijo medenice in hrbtenice ter nežne, dinamične raztezne vaje, ki so prilagojene fiziološkim ter anatomskim spremembam v nosečnosti.

V vadbo so vključene tudi tehnike dihalnih vaj, s katerimi se boste pripravljale na porod in vadile samokontrolo, ki jo boste med porodom potrebovale. Pozornost bomo namenili tudi treningu mišic medeničnega dna (MMD), ki pripomore k boljšemu, hitrejšemu, manj težavnemu porodu, saj močne in vzdržljivostne MMD skupaj s dobro funkcijo trebušne stene pripomorejo k boljšemu iztisu dojenčka  in so tudi učinkovita preventiva za preprečevanje UI med nosečnostjo in po porodu.

Na koncu sledi prijetna sprostitev, s katero se boste razbremenile, osvežile in napolnile z novo energijo.

Pred začetkom vadbe v centru izpolnite kratek vprašalnik o pripravljenosti za telesno vadbo na podlagi ocene vašega zdravja.

 

KORISTI:

  • psihofizično ravnovesje telesa in dobro počutje
  • vzdrževanje kondicije, ohranjanje vzdržljivosti mišic in lažje opravljanje dnevnih aktivnosti
  • izboljšana stabilnost sklepov in prilagoditev na spremenjeno telo
  • zmanjšano tveganje za nastanek pojava nosečniške sladkorne bolezni, visokega pritiska, psihičnih motenj in nekaterih zapletov pri porodu
  • izboljšana cirkulacija in nadzorovano naraščanje telesne teže
  • zmanjšana napetost mišic in boljše zavedanje svojega telesa
  • izboljšana funkcija mišic medeničnega dna in ohranjanje kontinence
  • učinkovita pripravljenost na porod in poporodno obdobje